SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI 1441H

Woro-Woro

Tak kondo ya Gaesss, Lurr, Sis..
Ojo dadi atimu, 🙏

1. Omahku pas wayah riyoyo tak tutup
2. Penjenengan kuabehh wis ta sepuro, semono ugo aku sak keluargo bekne ono salah lupute nyuwun pangapunten… (rasahh salaman) lewat SOSMED wes SAH 🤝
3. Arek2 cilik ning omah wae, rasah ngeyel golek sangu 😂😆😁😷
4. Rasah pamer klambi Anyar (soale aku dewe yo ra tuku klambi), bingung tumbas masker 🤣😂
5. Jajan riyoyo sing wes dipesen dimaem dewe aeee 😁
6. Aku ojo mok rasani tiwas gawe doso maneh 😂
7. Manuto HIMBAUAN PEMERINTAH ben ndang rampung wabah iki.. 🤨
8. Mugo mugo ndang podo sadar rasah gawe Ilmu “NGEYELAN” 😃

  1. Mari kita bantu para NAKES untuk masalah saat ini 🙏🙏🙏
  2. Jaga kesehatan dan kebersihan 💪
  3. OJO LORO ATI yen ngeyelmu mengko dadi gunemane tonggomu. Pancen kabeh butuh slamet, pingin tetep Sehat 😉
  4. Nek kepekso metu.. Masio cedak, nggaweo MASKER 😷 yoo, Ben ora ketok nek ora sikatan.. 😬
  5. Sepurane aku gak mudik, ( pakne, bune ngapunten sungkemanipun lewat mriki rumiyin nggih 😢
  6. Dulur2ku kabeh lan tonggo kampung, konco cilik dulinan gobak sodor, gor2an, benteng dll, sepurane aku ara mudik sek, bukane gak pingin. Tapi aku luweh sayang kalian tinimbang ndhisikne karepku. Iyo lek aku sehat, lha lek aku nggowo pirus, trus opo ora nangis2 awakmu tak ambungi tak salimi 😁🤗
  7. Kanggo konco TK, SD, SMP, SMA, Kuliah.. ( kuliah barang po.. aku wis lali.. r sah dibahas 😊) sepurane acara reuni prei disik, timbang ambyarrrr ketularan pirus coro…na
    Wes ngono ae sek, wis pegel drijiku….

Trahir,

Selamat menyambut hari raya idul fitri, Taqoballallahu minna waminkun, Taqobbal Yaa Kareem
Mohon maaf lahir dan batin 🤝🤝🤝

Ttd.

Keluarga Besar CRSP (CB150R STREETFIRE PANDAAN)

#Isolasi_14Hari lek mudik.

#LekMungSedino kui jenenge nginep pindah turu

#Salam_tepoSeliro Gaaeeeaessssss, Lurr

#Janganmenyerah

#SalamSehat

#DirumahSaja

#crsppandaan

#RonoReneDolorDewe

#Cb150RStreetfirePandaan

#PaguyubanHondaStreetfireJawaTimur

#AsosiasiStreetFireIndonesia

#FKBP

#ForumKomunikasiBikersPasuruan

#SuryanationMotorland

😁😁😁🤗🤗🤗

One thought on “SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI 1441H”

Leave a comment